TrueDreamer

Hoppa till: Content | Sidebar | Footer

I think I’m falling, if you are close so catch me before I fall into someone else's arms :)

2009-11-12 @ 03:03:03

Jag föll djupt utan att någon höll i mig, Idag har jag funnit frid men ärren finns kvar.


Ärret håller på att försvinna men under huden finns spåren djupt kvar. Sorgen är betydligt tyngre än väntat men så länge man håller sig sysselsätt så glömmer man smärtan för en stund som också bedrivs av ett falsk leendet på läppar så småningom.


Det är som en mardröm som håller en kvar och släpper inte taget om en, man försöker och befrias men hårdare man försöker och komma los dessutom mer dras man in i det mörka djupa mardrömmen.


Det känns lite bättre att dela med sig av det som tynger hjärtat och det man genomgått.............det hjälper otroligt mycket att ha folk som man litar på och känner sig trygga med.


Kommentarer

Postat av: Anonym

haha, du har rätt, bilderna är lite småkonstiga men det är vad som är ballt ;)



Du har en mycket bra blogg här, jag kommer att fortsätta kika in :)

Postat av: Ida

tack! Det är kanske mer en ambition än en dröm men nog vore de rätt cool att få vara med i fajten att skapa rättvisa i världen :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback