TrueDreamer

Hoppa till: Content | Sidebar | Footer

Draft: Nov. 22, 2009

2009-11-22 @ 16:19:51

 

 

 

Jag sätt ensam och var långt inne i den mörka skogen, det var redan försent för att återvända.

Löven susade, och det lätta snötäcket klädde upp den nakna skogen i vit.

En stor varelse avtecknade sig mot mig, det avtecknade sig utan någon början, och det gjorde mig rädd.

Jag sprang allt djupare in i den mörka skogen.

Varelsen förföljde mig för varenda steg, jag tog.

Varelsen närmade sig mig, jag blev skräck slagen och gömde mig under en stor busk.

Jag försökte att springa men mina ben var orörliga, jag log still under busken.

Jag visste att han skulle upptäcka mina spår, så jag försökte och springa för livet, men mina ben svek mig.

Jag gick inte längre, det var allting annat som rörde sig och fick mig att se gående ut.

Jag ramlade ner övergivet av allt, varelsen tog tag i min tröja och drog mig efter sig.

Det var för mörkt att se vad det var för varelse.

Jag försökte och skrika, men plötslig var jag stum.

 

 

 

Jag skrev detta för många år sedan, minns inte ens vad jag hade för känsla av detta eller vad det betyder.

hmm hade inget bättre och skriva up :)

 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback