TrueDreamer

Hoppa till: Content | Sidebar | Footer

firstDay on Bloggen.se so dont judge me :)

2009-11-02 @ 00:18:01

Jag var ute och spelade fotboll med mina underbara vänner, och när vi var ändå där så spelade vi mach mot ett annat lag som hade träning. och gissa vem som vann.........så klart att vi vann med 6-2. Det var ganska coolt förutom att min idiotiska kompis klagade på min spel hahah annars var det toppen.

Känner mig lite nervös inför morgondagen det  är jo måndag och så jag måste till skolan:) Det var ett bra tag sedan jag var där och vill helst undvika test resultatet. Men det sägs att man ska möta verkligheten med öppna armar så att man kommer någonstan annars är det väl kört
:)
Jag ska nog gå och lägga mig nu men vill bara säga innan går och lägger mig, Tack M för att du drog in mig i detta hahahah :P

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback