TrueDreamer

Hoppa till: Content | Sidebar | Footer

butterfly

2009-11-03 @ 12:34:14

För det mesta jag sketchar bilder jag ser. Jag har ingen sketch fantasi och det är inte riktigt lätt för en som gillar och sketcha för man kan inte hela tiden se på andra bilder och liksom rita precis likadant. Jag brukade sketcha av min egen fantasi men för många år sedan slutade jag med det så det tar väl tid att man hittar tillbaks och vänjer sig återigen med det.
Jag är rätt bra på att fantasier när det gäller vatten färger för då har man mer frihet att uttrycka sig inom färger. Men jag håller inte på med vatten färger längre fast har i åtanken att börja igen med det när det känns som bäst :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback