TrueDreamer

Hoppa till: Content | Sidebar | Footer

Bästa filmen som har kommit ut i år hittills

2009-11-15 @ 01:36:45

Wow denna film äger, helt enkelt!
Jag trodde att man skulle bli besviken efter all väntan på filmpremiären men näähh det var värt all väntan.
Det hände hela tiden något nytt och man blev aldrig uttråkat, det kändes så verkligt för alla i biosalen höll andan när något skulle inträffa och det fick mig att inse, att alla tror faktiskt på jordens under gång år 2012. De flesta åtminstone :)
nå vad tyckte ni om filmen då?
Tror ni att domedagen inträffar år 2012?

Men hoppas när detta sker  så vi slipper betala  biljetter som kostar 1miljon euro för att komma undan domedagen, Annars är vi riktigt illa ute.
Aså fan tänk att till och med på domedagen det är jävla rika idioter som överlever, det är väl orättvist, eller?

Kommentarer

Postat av: Ju

Sv: Alla tycker ju olika! :)



Åh, den filmen vill jag verkligen se! Var den bra??

Postat av: Julia

Sv: Okej, då får jag ta och se den snart då! :)

Postat av: cornelia

sv; haha ja precis, ingen aning :S


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback